Індивідуальний план
роботи під час карантину
(18. 03 – 03.04.2020)
вчителя історії
Великожолудського
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ»
Бондар Ольги
Володимирівни
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітка
|
18.03
|
1. Опрацювання методичних рекомендацій щодо організації
навчальних занять за допомогою дистанційних технологій.
2. Співпраця з батьками учнів 10 класу з питань
організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в
групі Viber.
3.Робота зі шкільною документацією.
4. Реєстрація на інтернет-конференцію «Мислення
логічне, креативне, критичне».
|
|
19.03
|
1. Опрацювання методичних рекомендацій щодо самоаналізу
уроку.
2. Робота зі шкільною документацією.
3. Підготовка матеріалів до уроків узагальнення та
тематичного оцінювання.
4. Підготовка матеріалів ЗНО та поширення у мережі Facebook.
|
|
20.03
|
1.Перегляд інтернет-конференції «Інтернет-ресурси у
навчальному процесі».
2. Опрацювання пам’ятки-алгоритму для самоаналізу
уроку.
3. Підбір та розміщення завдань для дистанційного навчання
у групи Viber.
4.Поширення матеріалів ЗНО у групі Великожолудський НВК.
|
|
23.03
– 01.04
|
Соціальна відпустка
|
|
02.04
|
1. Перегляд вебінару «Інтерактивний урок: ресурси для
створення дидактичних онлайн-ігор та роздаткового матеріалу».
2. Підбір та розміщення
завдань для дистанційного навчання у групи Viber.
3. Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього
середовища під час карантинних заходів».
4. Підготовка матеріалів до відзначення пам’ятних дат.
|
|
03.04
|
1. Робота в мережі інтернет (пошук доступних сайтів і
платформ для підготовки до ЗНО з історії України), інформування учнів 11
класу.
2. Підбір та розміщення завдань для дистанційного
навчання у групи Viber.
3. Перегляд вебінару «Інтерактивна взаємодія-онлайн між
учасниками освітнього процесу».
4. Індивідуальні консультації для учнів у телефонному
режимі.
|
Індивідуальний план
роботи під час карантину
(06. 04 – 24.04.2020)
вчителя історії
Великожолудського
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ»
Бондар Ольги Володимирівни
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітка
|
|
06.04
|
1. Корекція календарно-тематичного планування до умов дистанційного
навчання.
2. Підбір матеріалів для учнів 5, 6, 9, 10, 11класів ,
та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
3.Перегляд вебінару «Інноваційні підручники з історії
України та всесвітньої історії для 7 класу».
4. Поширення матеріалів ЗНО у групі Великожолудський
НВК.
|
||
07.04
|
1. Співпраця з батьками учнів 10 класу з питань
організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання .
2. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 10, 8 класів , та
розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
3.Перегляд змісту підручників з історії України для
учнів 7 класу.
4. Перегляд вебінару «Як вчителю історії подружитися з
мультимедіа»
|
||
08.04
|
1. Перегляд змісту підручників з всесвітньої історії для учнів 7 класу.
2.Оформлення результатів вибору підручників для 7 класу
на електронних носіях.
3. Підбір завдань для учнів 6,8,11 класів, та
розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
4.Поширення матеріалів ЗНО у групі Великожолудський НВК.
|
||
09.04
|
1. Співпраця з батьками учнів 10 класу з питань
організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання .
2. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 11класів , та
розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
3. Перегляд вебінару «Війни та воїни середньовіччя:
сторінки мілітарної історії».
|
||
10.04
|
1. Підбір та розміщення
завдань для дистанційного навчання у групи Viber.
2. Підготовка матеріалів ЗНО та поширення у мережі Facebook.
3. Підготовка матеріалів до відзначення пам’ятних дат.
|
||
13.04
|
1. Робота в мережі інтернет (пошук доступних сайтів і
платформ для підготовки до ЗНО з історії України), інформування учнів 11
класу.
2. Підбір матеріалів для учнів 5, 6, 9, 10, 11класів ,
та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
|
||
14. 04
|
1. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 10, 8 класів , та
розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2. Перегляд вебінару «Методика: зручна для вчителів і
цікава для учнів».
3.Індивідуальні консультації для учнів у телефонному
режимі.
|
||
15.04
|
1. Підбір завдань для учнів 6,8,11 класів, та
розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2.Поширення матеріалів ЗНО у групі Великожолудський НВК.
3. Опрацювання Закону
«Про повну загальну середню освіту» від 13.03.2020 р.
|
||
16.04
|
1. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 11класів , та
розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2.Індивідуальні консультації для учнів у телефонному
режимі.
3. Опрацювання Закону
«Про повну загальну середню освіту» від 13.03.2020 р.
|
||
17.04
|
1. Підбір та розміщення
завдань для дистанційного навчання у групи Viber.
2. Підготовка матеріалів ЗНО та поширення у мережі Facebook.
3. Опрацювання Закону
«Про повну загальну середню освіту» від 13.03.2020 р.
|
||
21.04
|
1. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 10, 8 класів , та
розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2. Розробка тестових завдань для учнів 11 класу.
3.Перегляд вебінару «Голокост і праведники народів світу».
|
||
22.04
|
1. Підбір завдань для учнів 6,8,11 класів, та
розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2.Індивідуальні консультації для учнів у телефонному
режимі.
3. Опрацювання завдань на платформі «LearningApps».
4. Робота з блогом.
|
||
23.04
|
1. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 11класів , та
розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2. Розробка моніторингових завдань для вивчення
підготовки учнів 11 класу до ЗНО/ДПА з історії України.
3. Самоосвітня робота в мережі Інтернет.
4. Поповнення блогу матеріалами.
|
||
24.04
|
1.Поповнення кабінету матеріалами про Чорнобильську
катастрофу.
2.Індивідуальні консультації для учнів у телефонному
режимі.
3. Поповнення блогу матеріалами.
4. Перегляд відео «Вимоги щодо структури, змісту й оформлення
презентацій».
|
||
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
Великожолудського НВК
«ЗОШ I-III ст..-ДНЗ»
______ Кучик О.А.
Індивідуальний план
роботи під час карантину
(27. 04 – 08.05.2020)
вчителя історії
Великожолудського
НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ»
Бондар Ольги Володимирівни
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітка
|
|
27.04
|
1. Корекція календарно-тематичного планування до умов
дистанційного навчання.
2. Підбір матеріалів для учнів 5, 6, 9, 10, 11класів ,
та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
3.Поширення матеріалів ЗНО у групі Великожолудський НВК.
4.Поповнення блогу матеріалами.
|
|
|
28.04
|
1. Співпраця з учнями 10 класу з питань виконання завдань
дистанційного навчання .
2. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 10, 8 класів , та
розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
3. Перевірка тестових завдань.
|
|
|
29.04
|
1. Підбір завдань для учнів 6,8,11 класів, та
розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2. Складаня тестових завдань для 6 класу.
3. Поширення матеріалів ЗНО у групі Великожолудський
НВК.
|
|
|
30.04
|
1. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 11класів , та
розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2. Складаня тестових завдань для учнів 10 класу.
3. Перегляд вебінару «Скринкасти, або форми і методи
подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання».
4. Поповнення блогу матеріалами.
|
|
|
04.05
|
1. Підбір матеріалів для учнів 5, 6, 9, 10, 11класів ,
та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2. Підготовка матеріалів ЗНО та поширення у мережі Facebook.
3. Перегляд вебінару «Кругла методика. Віртуальний круг: фасилітація
онлайн».
4. Опрацювання завдань на платформі «LearningApps».
|
|
|
05.05
|
1. Робота в мережі інтернет (пошук доступних сайтів і
платформ для підготовки до ЗНО з історії України), інформування учнів 11
класу.
2. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 10, 8 класів , та
розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
3. Перегляд вебінару
«Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування».
|
|
|
06.05
|
1. Підбір завдань для учнів 6,8,11 класів, та
розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2. Складаня тестових завдань для 7 класу.
3. Перевірка письмових завдань.
4. Поповнення блогу матеріалами.
|
|
|
07.05
|
1. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 11класів , та
розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2. Перевірка письмових завдань.
3.Опрацювання нормативних документів.
4. Опрацювання фахової літератури.
|
|
|
08.05
|
1.Індивідуальні консультації для учнів у телефонному
режимі.
2. Перегляд вебінару «Створення учнями історичних відео
реконструкцій під час підготовки дослідницьких проєктів».
3. Поповнення блогу матеріалами.
4. Перевірка письмових завдань.
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар