неділя, 26 квітня 2020 р.

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ


Індивідуальний план роботи під час карантину
(18. 03 – 03.04.2020)
вчителя історії
Великожолудського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ»
Бондар Ольги Володимирівни
Дата

Зміст роботи
Примітка
18.03
1. Опрацювання методичних рекомендацій щодо організації навчальних занять за допомогою дистанційних технологій.
2. Співпраця з батьками учнів 10 класу з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Viber.
3.Робота зі шкільною документацією.
4. Реєстрація на інтернет-конференцію «Мислення логічне, креативне, критичне».

19.03
1. Опрацювання методичних рекомендацій щодо самоаналізу уроку.
2. Робота зі шкільною документацією.
3. Підготовка матеріалів до уроків узагальнення та тематичного оцінювання.
4. Підготовка матеріалів ЗНО та поширення у мережі Facebook.

20.03
1.Перегляд інтернет-конференції «Інтернет-ресурси у навчальному процесі».
2. Опрацювання пам’ятки-алгоритму для самоаналізу уроку.
3. Підбір та розміщення завдань для дистанційного навчання у групи Viber.
4.Поширення матеріалів ЗНО у групі Великожолудський НВК.

23.03 – 01.04
Соціальна відпустка

02.04
1. Перегляд вебінару «Інтерактивний урок: ресурси для створення дидактичних онлайн-ігор та роздаткового матеріалу».
2. Підбір та  розміщення завдань для дистанційного навчання у групи Viber.
3. Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів».
4. Підготовка матеріалів до відзначення пам’ятних дат.

03.04
1. Робота в мережі інтернет (пошук доступних сайтів і платформ для підготовки до ЗНО з історії України), інформування учнів 11 класу.
2. Підбір та розміщення завдань для дистанційного навчання у групи Viber.
3. Перегляд вебінару «Інтерактивна взаємодія-онлайн між учасниками освітнього процесу».
4. Індивідуальні консультації для учнів у телефонному режимі.



Індивідуальний план роботи під час карантину
(06. 04 – 24.04.2020)
вчителя історії
Великожолудського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ»
Бондар Ольги Володимирівни
Дата

Зміст роботи
Примітка
06.04
1. Корекція календарно-тематичного планування до умов дистанційного навчання.
2. Підбір матеріалів для учнів 5, 6, 9, 10, 11класів , та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
3.Перегляд вебінару «Інноваційні підручники з історії України та всесвітньої історії для 7 класу».
4. Поширення матеріалів ЗНО у групі Великожолудський НВК.

07.04
1. Співпраця з батьками учнів 10 класу з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання .
2. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 10, 8 класів , та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
3.Перегляд змісту підручників з історії України для учнів 7 класу.
4. Перегляд вебінару «Як вчителю історії подружитися з мультимедіа»

08.04
1. Перегляд змісту підручників з  всесвітньої історії для учнів 7 класу.
2.Оформлення результатів вибору підручників для 7 класу на електронних носіях.
3. Підбір завдань для учнів 6,8,11 класів, та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
4.Поширення матеріалів ЗНО у групі Великожолудський НВК.

09.04
1. Співпраця з батьками учнів 10 класу з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання .
2. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 11класів , та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
3. Перегляд вебінару «Війни та воїни середньовіччя: сторінки мілітарної історії».

10.04
1. Підбір та  розміщення завдань для дистанційного навчання у групи Viber.
2. Підготовка матеріалів ЗНО та поширення у мережі Facebook.
3. Підготовка матеріалів до відзначення пам’ятних дат.

13.04
1. Робота в мережі інтернет (пошук доступних сайтів і платформ для підготовки до ЗНО з історії України), інформування учнів 11 класу.
2. Підбір матеріалів для учнів 5, 6, 9, 10, 11класів , та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.

14. 04
1. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 10, 8 класів , та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2. Перегляд вебінару «Методика: зручна для вчителів і цікава для учнів».
3.Індивідуальні консультації для учнів у телефонному режимі.

15.04
1. Підбір завдань для учнів 6,8,11 класів, та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2.Поширення матеріалів ЗНО у групі Великожолудський НВК.
3. Опрацювання Закону  «Про повну загальну середню освіту» від 13.03.2020 р.

16.04
1. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 11класів , та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2.Індивідуальні консультації для учнів у телефонному режимі.
3. Опрацювання Закону  «Про повну загальну середню освіту» від 13.03.2020 р.

17.04
1. Підбір та  розміщення завдань для дистанційного навчання у групи Viber.
2. Підготовка матеріалів ЗНО та поширення у мережі Facebook.
3. Опрацювання Закону  «Про повну загальну середню освіту» від 13.03.2020 р.

21.04
1. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 10, 8 класів , та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2. Розробка тестових завдань для учнів 11 класу.
3.Перегляд вебінару «Голокост і праведники народів світу».

22.04
1. Підбір завдань для учнів 6,8,11 класів, та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2.Індивідуальні консультації для учнів у телефонному режимі.
3. Опрацювання завдань на платформі «LearningApps».
4. Робота з блогом.

23.04
1. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 11класів , та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2. Розробка моніторингових завдань для вивчення підготовки учнів 11 класу до ЗНО/ДПА з історії України.
3. Самоосвітня робота в мережі Інтернет.
4. Поповнення блогу матеріалами.

24.04
1.Поповнення кабінету матеріалами про Чорнобильську катастрофу.
2.Індивідуальні консультації для учнів у телефонному режимі.
3. Поповнення блогу матеріалами.
4. Перегляд відео «Вимоги щодо структури, змісту й оформлення презентацій».






ЗАТВЕРДЖУЮ
       Директор
       Великожолудського НВК
      «ЗОШ I-III ст..-ДНЗ»
       ______ Кучик О.А.
Індивідуальний план роботи під час карантину
(27. 04 – 08.05.2020)
вчителя історії
Великожолудського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ»
Бондар Ольги Володимирівни
Дата
Зміст роботи
Примітка
27.04
1. Корекція календарно-тематичного планування до умов дистанційного навчання.
2. Підбір матеріалів для учнів 5, 6, 9, 10, 11класів , та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
3.Поширення матеріалів ЗНО у групі Великожолудський НВК.
4.Поповнення блогу матеріалами.

28.04
1. Співпраця з учнями 10 класу з питань виконання завдань дистанційного навчання .
2. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 10, 8 класів , та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
3. Перевірка тестових завдань.

29.04
1. Підбір завдань для учнів 6,8,11 класів, та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2. Складаня тестових завдань для 6 класу.
3. Поширення матеріалів ЗНО у групі Великожолудський НВК.

30.04
1. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 11класів , та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2. Складаня тестових завдань для учнів 10 класу.
3. Перегляд вебінару «Скринкасти, або форми і методи подачі навчального матеріалу під час дистанційного навчання».
4. Поповнення блогу матеріалами.

04.05
1. Підбір матеріалів для учнів 5, 6, 9, 10, 11класів , та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2. Підготовка матеріалів ЗНО та поширення у мережі Facebook.
3. Перегляд вебінару «Кругла  методика. Віртуальний круг: фасилітація онлайн».
4. Опрацювання завдань на платформі «LearningApps».

05.05
1. Робота в мережі інтернет (пошук доступних сайтів і платформ для підготовки до ЗНО з історії України), інформування учнів 11 класу.
2. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 10, 8 класів , та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
3. Перегляд вебінару «Особистий професійний блог вчителя: дизайн, контент, просування».

06.05
1. Підбір завдань для учнів 6,8,11 класів, та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2. Складаня тестових завдань для 7 класу.
3. Перевірка письмових завдань.
4. Поповнення блогу матеріалами.

07.05
1. Підбір матеріалів для учнів 7, 9, 11класів , та розміщення його у групах Viber і на сайті школи.
2. Перевірка письмових завдань.
3.Опрацювання нормативних документів.
4. Опрацювання фахової літератури.

08.05
1.Індивідуальні консультації для учнів у телефонному режимі.
2. Перегляд вебінару «Створення учнями історичних відео реконструкцій під час підготовки дослідницьких проєктів».
3. Поповнення блогу матеріалами.
4. Перевірка письмових завдань.














Немає коментарів:

Дописати коментар