пʼятниця, 4 грудня 2015 р.

ПРО СЕБЕ


АНКЕТА
УЧАСНИКА ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ
«УЧИТЕЛЬ РОКУ»

1. Прізвище, ім'я, по батькові
Бондар Ольга Володимирівна
2. Дата і місце народження
07.07.1977р.
3. Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail
34364, с.М.Жолудськ, Володимирецький район, Рівненська область
Моб.тел.
4. Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Український державний університет водного господарства та природокористування, 2002 р., економіст;
 Рівненський державний гуманітарний університет, 2004 р.,
вчитель історії.
5. Місце роботи (повна назва, адреса, телефон)
Великожолудський НВК «ЗОШ І–ІІІ ступенів – ДНЗ» 34364, Рівненська область Володимирецький район с. В. Жолудськ
 вул. Шкільна, 40, тел. 0363433267
6. Загальний стаж роботи 16 років
7. Педагогічний стаж 16 років.
8. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст I категорії
9. Класи, в яких викладаєте 5 -11 кл. – історія
10. Мова викладання Українська
11. Проблема (тема), над якою працюєте вчитель:
 «Розвиток творчих здібностей учня шляхом впровадження різних прийомів і методів інтерактивного навчання на уроках історії».

12. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються
 Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови активної взаємодії всіх учасників у процесі спів навчання та взаємонавчання, де учні розуміють, що вони роблять і для чого. Основними формами роботи на інтерактивному рівні є групові, у ході яких учні спілкуються. Правила роботи в малих групах передбачають розподіл ролей і чітке виконання обов’язків учасниками. Я використовую такі прийоми інтерактивного навчання:акваріум, коло ідей, мозковий штурм, метод «прес», мікрофон, ажурна пилка, дискусія, метод групового дослідження.
 13.Навчальна  література, якою користуєтесь під час підготовки до уроку
О.Пометун, Г. Фрейман Методика навчання історії в школі. – К.: Генеза, 2009.- 328
О. Пометун Енциклопедія інтерактивного навчання 2014р.
Ю. П. Олексін Методична система диференційованого навчання історії у старшій школі. – Рівне:ТзОВ «Ассоль», 2013.- 435 с.
В. Мисан Сучасний урок історії: навчально-методичний посібник. – К.:  Шк. Світ, 2010.- 120 с.
О. А. Подобєд Історія України. 5,7 класи: Нестандартні уроки. – Х.: Веста: «Ранок»,2008. – 160 с.
Підручники:
В. С. Власов  Історія України. Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Генеза 2013.-256 с.
О. Г. Бандровський, В. С. Власов Всесвітня історія. Історія України. Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Генеза 2014.-272 с
Ю. Ю. Свідерський, Т. В. Ладиченко Історія України. Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Грамота, 2007.-272 с.
І. М. Ліхтей Історія середніх віків Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Грамота, 2007.-296 с.
Г. К. Швидько Історія України  Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Генеза 2008.-336 с.
І. М. Ліхтей Всесвітня історія  Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Грамота, 2008.-264 с.
О. К. Струкевич Історія України. Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Грамота, 2009.-288 с.
О. В. Гісем Всесвітня історія . Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів Х.: «Ранок» 2009р.,- 224 с.
О. П. Реєнт, О. В. Малій Історія України  Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Генеза 2010.-240 с.
І. Я. Щупак Всесвітня історія Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів З.: «Премєр » 2010р.,- 272 с.
О. К. Струкевич Історія України. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Грамота, 2011.-320 с.
І. Я. Щупак Всесвітня історія Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів З.: «Премєр» 2011р.,- 272 с.
14. Ваше педагогічне кредо
Майстерність учителя – це пробудити любов до творчого мислення та здобуття знань.





Немає коментарів:

Дописати коментар