1. Прізвище, ім'я, по батькові
Бондар
Ольга Володимирівна
2. Дата і місце народження
07.07.1977р.
3. Повна домашня адреса з поштовим
індексом, телефон, e-mail
34364, с.М.Жолудськ,
Володимирецький район, Рівненська область
Моб.тел.
4. Які
навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Український державний університет водного
господарства та природокористування, 2002 р., економіст;
Рівненський державний гуманітарний університет,
2004 р.,
вчитель історії.
5. Місце роботи (повна назва,
адреса, телефон)
Великожолудський НВК «ЗОШ І–ІІІ ступенів – ДНЗ» 34364,
Рівненська область Володимирецький район с. В. Жолудськ
вул.
Шкільна, 40, тел. 0363433267
6. Загальний стаж роботи 16 років
7. Педагогічний стаж 16 років.
8. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст I категорії
9. Класи, в яких викладаєте 5 -11 кл. – історія
10. Мова викладання Українська
10. Мова викладання Українська
11. Проблема (тема), над якою
працюєте вчитель:
«Розвиток творчих здібностей учня шляхом
впровадження різних прийомів і методів інтерактивного навчання на уроках
історії».
12. Інноваційні форми роботи та
технології, що використовуються
Суть інтерактивного навчання полягає в тому,
що навчальний процес відбувається за умови активної взаємодії всіх учасників у
процесі спів навчання та взаємонавчання, де учні розуміють, що вони роблять і
для чого. Основними формами роботи на інтерактивному рівні є групові, у ході
яких учні спілкуються. Правила роботи в малих групах передбачають розподіл
ролей і чітке виконання обов’язків учасниками. Я використовую такі прийоми
інтерактивного навчання:акваріум, коло ідей, мозковий штурм, метод «прес»,
мікрофон, ажурна пилка, дискусія, метод групового дослідження.
13.Навчальна література, якою користуєтесь під час
підготовки до уроку
О.Пометун,
Г. Фрейман Методика навчання історії в школі. – К.: Генеза, 2009.- 328
О.
Пометун Енциклопедія інтерактивного навчання 2014р.
Ю. П.
Олексін Методична система диференційованого навчання історії у старшій школі. –
Рівне:ТзОВ «Ассоль», 2013.- 435 с.
В.
Мисан Сучасний урок історії: навчально-методичний посібник. – К.: Шк. Світ, 2010.- 120 с.
О. А.
Подобєд Історія України. 5,7 класи: Нестандартні уроки. – Х.: Веста:
«Ранок»,2008. – 160 с.
Підручники:
В. С. Власов Історія України. Підручник для 5 класу
загальноосвітніх навчальних закладів К.: Генеза 2013.-256 с.
О. Г. Бандровський, В. С. Власов Всесвітня історія.
Історія України. Підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.:
Генеза 2014.-272 с
Ю. Ю. Свідерський, Т. В. Ладиченко Історія
України. Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Грамота,
2007.-272 с.
І. М. Ліхтей Історія середніх віків Підручник для
7 класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Грамота, 2007.-296 с.
Г. К. Швидько Історія України Підручник для 8 класу загальноосвітніх
навчальних закладів К.: Генеза 2008.-336 с.
І. М. Ліхтей Всесвітня історія Підручник для 8 класу загальноосвітніх
навчальних закладів К.: Грамота, 2008.-264 с.
О. К. Струкевич Історія України. Підручник для 9
класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Грамота, 2009.-288 с.
О. В. Гісем Всесвітня історія . Підручник для 9
класу загальноосвітніх навчальних закладів Х.: «Ранок» 2009р.,- 224 с.
О. П. Реєнт, О. В. Малій Історія України Підручник для 10 класу загальноосвітніх
навчальних закладів К.: Генеза 2010.-240 с.
І. Я. Щупак Всесвітня історія Підручник для 10
класу загальноосвітніх навчальних закладів З.: «Прем’єр
» 2010р.,- 272 с.
О. К. Струкевич Історія України. Підручник для 11
класу загальноосвітніх навчальних закладів К.: Грамота, 2011.-320 с.
І. Я. Щупак Всесвітня історія Підручник для 11
класу загальноосвітніх навчальних закладів З.: «Прем’єр»
2011р.,- 272 с.
14. Ваше педагогічне кредо
Майстерність
учителя – це пробудити любов до творчого мислення та здобуття знань.
Немає коментарів:
Дописати коментар